23 Ιουν 2008

Διαβάζω...

Γιώργος Καραγιαννόπουλος

Διαβάζω βιβλία για να κατακτήσω το χρόνο. Διαβάζοντας, το παρελθόν μου φαίνεται οικείο, το μέλλον φιλικό και προσιτό. Καταρρίπτω όρια και φραγμούς, σύνορα και προθεσμίες, απαγορεύσεις και φόβους. Η φαντασία διαστέλλεται, ο κόσμος γίνεται άπειρος ή μικρός ανάλογα με το κέφι μου. Όταν όλα σήμερα ελέγχονται και προκαθορίζονται, μονάχα το διάβασμα μου επιτρέπει την ελευθερία. Διαβάζω, άρα είμαι ελεύθερος!
Αγοράζω βιβλία για να κάνω δικό μου τον κόσμο. Τον κόσμο των ιδεών, των μύθων, της επιστήμης του ονείρου. Μέσα από τις τυπωμένες σελίδες νιώθω να ορίζω καλύτερα το γύρω χώρο, την οικουμένη, ολόκληρο το σύμπαν. Αγοράζοντας βιβλία, πλουτίζω σε εμπειρίες και ευαισθησία, γίνομαι συμμέτοχος στο παγκόσμιο αγαθό της γνώσης.
Χαρίζω βιβλία στο όνομα της αγάπης. Με μια συλλογή ποιητική εγκαινιάζω έναν έρωτα, με ένα μυθιστόρημα σφραγίζω μια φιλία χρόνων.
Δανείζω και δανείζομαι βιβλία γιατί έτσι αποκτούν ζωή. Δραπετεύουν από τα ράφια. Παλιώνουν χρήσιμα οι σελίδες τους, κυοφορούν γνώσεις και απόλαυση.
Γράφω βιβλία για να γίνω ένας μικρός θεός. Η πένα μου δημιουργεί κόσμους μαγικούς. Παίρνω αφορμή απ’ το τίποτα και ανασταίνω ζωές. Γράφω, γιατί μόνο έτσι υπάρχω.